Jaký je vztah Čechů a nakupování podle průzkumu ze studie výzkumné společnosti Nielsen zpracované pro SOCR ČR za 2. čtvrtletí roku 2018.
Jaké preferujete výrobky?
77% preferuje výrobky vyrobené v ČR Příklady českých značek u nás: Brit care , Calibra , Carnilove , Nativia
21% preferuje výrobky vyrobené v zahraničí Příklady zahraničních značek u nás: Acana , Barking Heads , Essential Foods , N&D , Orijen , Taste of the Wild
Nakupujete krmiva/potřeby pro domácí zvířata on-line?
23% Čechů nakupuje on-line krmiva, zvláště pak granule U nás kupte ty nejlepší granule pro psy.
17% občanů v EU nakupuje on-line krmiva
Podle čeho posuzujete kvalitu produktu?
78% obsah ingrediencí, složení Přečtěte si tento článek.
52% země původu
51% výrobce
20% cena
11% design obalu
Co je pro Vás důležité při nákupu on-line?
27% vzhled, struktura a orientace na webu e-shopu, možnosti vyhledávání
25% pohodlí, včetně možností dopravy, procesů při reklamaci, optimalizace pro mobily
23% ceny, promo akce
20% sortiment - kvalitní/prémiové značky, zboží skladem
6% doplňkové služby - infomaily, sociální sítě, zelená linka, možnosti platby
,,Pro Čechy je při nakupování na internetu nejdůležitější to, jak přehledné má e-shop stránky a jak dobře se na něm orientují. Akční ceny a sortiment hrají podle jejich názoru už menší roli a nejmenším lákadlem je pro ně doplňkové zboží.”
Zdroj citace a vybraných dat: zpravy.aktualne. cz, autor Iva Špačková, 25.10.2018, výzkum Nielsen pro SOCR ČR za 2. čtvrtletí 2018
Kateřina a David